skip to Main Content

Medewerker Logistics (Accountmanager)

Loodet zoekt:

Een enthousiaste collega op MBO niveau welke enthousiast en leergierig is en welke het liefst (beginnend) werkervaring heeft in de logistieke sector. Dit is geen pré. Wij zoeken voor ons kantoor te Hazeldonk – Breda een stressbestendige collega met goede commerciële & oplossingsgerichte eigenschappen.

Als medewerker van de afdeling Logistics ben je het visitekaartje van de onderneming. Je draagt zorg voor het contact met onze vaste klanten en zorgt ervoor dat de orders welke de klant instuurt, verwerkt en vertaald worden voor de collega’s in het magazijn. Tevens heb je veelzijdig contact met de interne afdeling warehouse, douane, transport & boekhouding. Je bent de spin in het web van onze organisatie.

Je werkomgeving:
Onze vestiging te Hazeldonk – Breda bestaat uit meer dan 80 medewerkers. Het (directe) team waarin je komt te werken bestaat uit 6 medewerkers (leeftijd 25-40) welke in hecht teamverband werken. Hard werken, maar op tijd een keer lol maken is de kern van het team.

Het kantoor is goed te bereiken met de auto, brommer of fiets.

Jouw profiel
Ben jij?

Een enthousiast en energiek persoon met een opleiding op MBO niveau. Beschik jij over goede communicatieve vaardigheden, dan nodigen wij jou graag uit om te solliciteren.

Ons aanbod

Wat bieden wij jou?

– een aanstelling met uitzicht op een vast contract

– werken in een gezellig team

– salaris conform CAO beroepsgoederenvervoer

– een 40-urige werkweek

– goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Jouw reactie
Ben je enthousiast?

Solliciteer dan direct door je mail met CV naar Sonja Martens (sonja@loodet.nl) te sturen.

Wil je meer informatie dan kun je Sonja Martens bereiken op 076-5969535

 

    Upload je C.V.

    Back To Top